Laatste Solo Bericht - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femke en Michael - WaarBenJij.nu Laatste Solo Bericht - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femke en Michael - WaarBenJij.nu

Laatste Solo Bericht

Door: Mike

Blijf op de hoogte en volg Femke en Michael

21 Februari 2007 | Thailand, Bangkok

He hallo allen!

Nou het is weer zover! Dit zal mijn laatste solo bericht zijn :-) morgen om 07:10 arriveerd de bazin weer! Nou ik ben blij om haar weer te zien hoor! Het is nu wel genoeg geweest zonder haar!

Ik ben een paar dagen geleden naar een schitterend resort geweest ten oosten van Pakse in Laos! (www.tadfane.com, zie foto's) het was echt een geweldig gezicht om twee watervallen van ieder 300 meter naast elkaar te zien. 's ochtends heb ik samen met een paar mensen een trektocht gedaan door de oerwoud om bij de top van die watervallen te komen! eenmaal bij de top, ging ik op mijn buik liggen en keek recht 300 meter naar beneden terwijl de gids mijn voeten voor de zekerheid vasthield. toe verder met de trektocht naar een paar andere watervallen.

Toen weer terug naar Pakse! Daar ben ik nog wat mensen tegen gekomen die ik op de eilanden had ontmoet.

Maandag ging ik van Pakse naar Ubon (Thailand) en het was dan de bedoeling om verder met de nachttrein naar Bangkok te gaan! Onderweg begon ik een beetje ziek te voelen, maar toe ik mijn treinkaartje had gekocht besefte ik eigenlijk dat ik niet in staat was om deze reis te maken, zo slecht voelde ik me! Ik heb de eerste en beste hotel geboekt en heerlijk genoten van een behoorlijke voedselvergiftiging. Nog steeds ben ik niet beter, maar ja morgen is femke der om voor me te zorgen :-) ! Nou ik hoop dat ik morgen weer bijna helemaal beter ben!

Nou dit was het dan! Ik spreek jullie nog wel.

groetjes Mike

  • 21 Februari 2007 - 11:13

    Wendy:

    Balen joh dat je ziek werd.. Wij zijn inmiddels weer terug, niets aan regen en koud hier! Lag ik nog maar in een tube in de Mekong.. Gisteren met Femke afgesproken, ze heeft wel 10x naar het filmpje gekeken waar we zitten te eten op Don Det (naar jou dus) ;-) Volgens mij gaan jullie allebei heel blij zijn morgen ochtend! Geniet van de hereniging en ik ben benieuwd naar alle verhalen. Liefs, Wendy

  • 21 Februari 2007 - 12:07

    Gemma:

    Gelukkig weer een berichtje!Inmiddels heb ik je telefonisch gesproken en nu zit Femke op het vliegveld!Wat zal dat een feest zijn morgen.Heb je natuurlijk helemaal geen tijd meer om wat van je te laten horen1grapje KUS

  • 21 Februari 2007 - 12:43

    Thor:

    hoop dat je je weer beter voelt. Veel plezier met Femke morgen!!
    liefs Thor

  • 21 Februari 2007 - 13:42

    Mirjam:

    Hoi daar,

    Leuk om je verhalen te lezen, hoewel ik al een hoop had gehoord van Femke. Ik wens jullie een echte toptijd toe.

    Veel plezier!

    ps. Ze heeft je gemist

  • 21 Februari 2007 - 15:51

    Norbert:

    Hoi Mike, nou die ervaring heb je nu ook weer opgedaan. Volgende keer iets kieskeuriger zijn met het uitzoeken van het eten eheheh. En ik kan het geloven dat naar drie weken in je uppie je er genoeg van hebt, gebeurd met mij ook altijd zo, een week geweldig, twee weken leuk maar drie weken k....!!! Nou veel plezier en tot schrijfs.

  • 21 Februari 2007 - 17:55

    Lauwz!:

    Femmie!!! Welkom in Thailand!!!! Lekker gaan genieten he!!

    Oepsie Mike! Beetje jammer die voedselvergiftiging! Nog ff en Femmie is er om je temperatuur op de meten :-)!

    Enjoy mucho mis amigos!!

    Un abrazo,

    Laura


  • 22 Februari 2007 - 13:47

    Ingeborg:

    Voel je je al wat beter? is Fem inmiddels aangekomen om je een beetje te vertroetelen?
    Estou com muita saudades!!!

    Kusjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Azie

Thailand, Laos & Cambodja

Recente Reisverslagen:

17 April 2007

Duiken op de Similan Islands!

05 April 2007

Cambodja

24 Maart 2007

Boatcrash!

14 Maart 2007

LaoLao

01 Maart 2007

Een kamer met airco of maar gewoon met een fan?
Femke en Michael

Us in Australian Outback

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 132238

Voorgaande reizen:

20 April 2012 - 13 Mei 2012

Mysterieus Myanmar

02 Augustus 2009 - 03 Augustus 2010

Wereldreis!!!

03 Maart 2008 - 28 Maart 2008

Brazilie

01 Februari 2007 - 28 April 2007

Azie

Landen bezocht: