Vientiane, Pakse en Champasak - Reisverslag uit Champasak, Laos van Femke en Michael - WaarBenJij.nu Vientiane, Pakse en Champasak - Reisverslag uit Champasak, Laos van Femke en Michael - WaarBenJij.nu

Vientiane, Pakse en Champasak

Door: Mike

Blijf op de hoogte en volg Femke en Michael

07 Februari 2007 | Laos, Champasak

Hallo allemaal,

Nou ik het een tijdtje geleden sinds dat ik een berichtje heb achter gelaten. ik heb nog geen mogelijkheid gehad om foto's te plaatsen op deze site, het komt wel. Ik moet de foto's eerst op een CD zetten en dan pas kan ik ze sturen :-(

Zondag nacht ben ik vertrokken van Bangkok naar Vientiane per bus. Ik heb nog nooit zo hard gereden in een bus :-) . De bus drijgde ook nog eens een paar keer stuk te gaan, maar goed, ik ben goed aangekomen. Daar heb ik een heerlijke kamertje gehuurd met uitzicht op de maikong rivier, en daar twee keer aan het water gegeten! wat een groot verschik met bangkok zeg. mensen zijn hier veel relax-er dan ik de drukte van bangkok.

Natuurlijk heb ik gisteren alle sites bezocht, lekker de toerist uitgehangen. HIHI! Wat onzettend cool was, was de budha park, wat z'n 25km van Vientiane zit. Daar ben ik met nog 4 canadesen, 1 Australise en een Engelsman geweest. Erg grappig om te zien hoe we met z'n allen in een TUK TUK zaten. (Foto's volgen)

Gisteren nacht heb ik de bus genomen naar pakse, en toen ik daar aankwam wist ik niet hoe snel ik daar weg moest. Dus met 4 andere Americanen de locale "Charter bus" (een tuk tuk maar dan iets groter) gepakt om naar Champasak te gaan. De bus rit was erg ammuserend. we zaten tussen z'n 25 dorpelingen en hun kippen. bij elke stop stormden alle verkopers op ons af. Ik heb nu een simpele (erg simpel) kamertje gehuurd maar met een prachtig uitzicht op het rivier.

Morgen ochtend ga ik per fiets een temple complex bezoeken dat 10km hier vandaan is. Waarschijnlijk gaat een Americaanse stelletje met mij mee. Morgen ga ik kijken of ik Rougier en Wendy te pakken kan krijgen om te kijken wat ze gaan doen. Morgen komen ze namelijk in Pakse aan. Als ze gelijk doorgaan naar de 4000 eilanden, dan ga ik ook natuurlijk. Ik moet even een Beerlao drinken met ze in een hangmat.

Nou luitjes, ik hou het even hierbij. Zogauw ik kan plaats ik foto's. Ik heb er genoeg. Alleen kan ik mijn camera nergens aansluiten.

tot over een paar dagen.

Doei!!!!!!!

  • 07 Februari 2007 - 08:47

    Fem:

    leuk weer om te lezen!!! kan niet wachten... veel plezier! kus moi

  • 07 Februari 2007 - 12:06

    Norbert:

    Geweldig Mike, en wat was er zo verschrikkelijk in Pakse dat je niet wist hoe snel daar weg moest. En de taal kun je comuniceren of is het puur body language oftewel handen en voeten werk. En wat is Beerlao, het lokale bier, nooit van gehoord. Nou dat is het dan vermaak je.

  • 07 Februari 2007 - 12:09

    Gemma:

    he wat een lekkere lange brief!Fijn dat je het goed maakt.Hier gaat alles zijn gangetje,met oma is de toestand nog hetzelfde. Misschien komt Har dit weekend.kusjes

  • 07 Februari 2007 - 15:12

    Thor:

    cool mailtje mike...veel plezier verder...

  • 08 Februari 2007 - 20:36

    Norbert:

    Wat ik nog ben vergeten te vragen, is het erg warm en vochtig of valt het mee deze tijd van het jaar. Op vakantie is dat geen probleem bermuda en slippers samen met heel veel bier maakt het draagbaar. Broertje profiteer zoveel mogelijk van deze kans, zo heb je in iedergeval veel stof om later te vertellen.

  • 09 Februari 2007 - 12:01

    Fem:

    he schatje! Lekker getubed? Heerlijk daar op die eilanden zeker? Leuk met Rogier en Wen? Nog twee weekjes en dan sluit ik bij je aan! :-)
    dikke kus fem

  • 09 Februari 2007 - 15:05

    Anneke:

    Wat een relaxed leventje heb je daar. Alleen maar leuke dingen doen en genieten. Morgen gaan we Femke verhuizen. Dan schiet het voor haar helemaal op, dan nog 11 dagen. Wat kan je moeder mooi schilderen!! Prachtig!!

  • 10 Februari 2007 - 08:28

    Harald:

    oi mike, nou, jij hebt het fijn - hier sneeuwt het al twee dagen en is erg koud geworden.. bah ! ben echt benieuwd een par fotos te zien !! kusje, har

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Champasak

Azie

Thailand, Laos & Cambodja

Recente Reisverslagen:

17 April 2007

Duiken op de Similan Islands!

05 April 2007

Cambodja

24 Maart 2007

Boatcrash!

14 Maart 2007

LaoLao

01 Maart 2007

Een kamer met airco of maar gewoon met een fan?
Femke en Michael

Us in Australian Outback

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 132231

Voorgaande reizen:

20 April 2012 - 13 Mei 2012

Mysterieus Myanmar

02 Augustus 2009 - 03 Augustus 2010

Wereldreis!!!

03 Maart 2008 - 28 Maart 2008

Brazilie

01 Februari 2007 - 28 April 2007

Azie

Landen bezocht: