Aankomst - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femke en Michael - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femke en Michael - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Mike

Blijf op de hoogte en volg Femke en Michael

02 Februari 2007 | Thailand, Bangkok

He lieve mensen!!
Nou na een heerlijke vliegreis ben ik in Bangkok! Ben nu de stad aan het bekennen en natuurlijk alvast kijken waar ik morgen ga slapen. Ben nu in een barretje in Khao San Road. ben met de tuktuk hierheen gekomen vanuit mijn Hotel! Ik moet zeggen dat dat best wel een apparte ervaring was :). Laten we maar zeggen dat roken gezonder is!

Nou lieverds. ik spreek jullie nog wel deze dagen!

dikken kus

Mike

• 02 Februari 2007 - 09:28

Fem:

Yoehoe!!! Dat klinkt erg fijn! Niet meer naar bed gegaan dus.. je hebt gelijk. Misschien is dat hostel wel leuk voorbij Khao San Road - Marie 5. Lekker vakantie vieren!!! Dikke kus,
    Fem

• 02 Februari 2007 - 10:48

Gemma En Theo:

heb je al lekker gegeten?En hoe smaakt het thaise bier?!? Lekker slapen vannacht misschien houden dkusjese bedden hierna wel op..kusjes.

• 02 Februari 2007 - 12:34

Thor:

gaarne foto´s platsen, ok?
    veel plezier
    liefs Thor

• 02 Februari 2007 - 12:44

Norbert:

He hoe gaat met jullie. Quite an experience isn't it...van chaotisch verkeer hebben ze wel weet. Well that's it for now. Veel groetjes uit Brazilië.

• 02 Februari 2007 - 17:02

Jasper:

Roken? maar ik tuktuk niet :) Goed dat je de reis hebt overleefd, genoeg gedronken om er doorheen te slapen?

• 02 Februari 2007 - 17:08

Harald:

hoi mike !! gelukkig ben je goed aangekomen - je had me dus wel even moeten bellen om dag te zeggen, aar goed - ik vergeef je.. ;o) ik zal jullie reis hier vervolgen.. pas goed op je op !! kusjes uit moffenland !!!

• 02 Februari 2007 - 17:34

Fem: