Brasil!!! - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Femke en Michael - WaarBenJij.nu Brasil!!! - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Femke en Michael - WaarBenJij.nu

Brasil!!!

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke en Michael

07 Maart 2008 | Brazilië, São Paulo

Eigenlijk zijn woorden niet nodig. Maar goed een aantal steekwoorden dan.

Vlucht: verslapen en vlucht bijna gemist.
Sao Paulo: groot, druk en warm
Familie Mike: lief en gezellig!
Ilha Bela: duiken, speedboat, heerlijk weer, dure huizen, zwembad.
Eten en drinken: veel vlees en zout, dodelijke caipirinas.

En dan nu de foto´s!!!!

Liefs en kus,
Mike & Femke

  • 07 Maart 2008 - 18:20

    Norbert:

    Dat is geluk, vorige week alleen maar regen en deze week vol op zon en hitte. Zoals ze hier zeggen "pé quente", vraag dat maar aan Mike.

  • 07 Maart 2008 - 18:53

    Anneke En Frans:

    Hoi Fem en Mike,wat een leven hebben jullie. Mooie fotos onder en boven water. Volgende week komen wij ook. We wensen jullie veel plezier, maar dat lijkt me overbodig. Groetjes Anneke en Frans.

  • 07 Maart 2008 - 19:36

    Laurinha:

    Levensgenieters!!! Que legal!!! Jullie stralen op de foto´s, heerlijk om te zien! Geniet van het mooie Brasil, het heeeerlijke weer en de lieve mensen! Maar dat kan ik wel aan jullie overlaten ;-)! Ik ga morgen eindelijk de "ouwelui" ophalen hier van Lima Aeropuerto, super! Drink nog maar ff zo`n lekkere (jep weet ut, mega sterk zijn ze!!) Caiparinha voor me, ik drink een Pisco Sour voor jullie!!! Um beijo pra vocês a partir de Peru!! XXX

  • 07 Maart 2008 - 20:21

    Marjolein:

    Hi Nichtje en Mike!!
    Lang niet gesproken .. wat heerlijk dat jullie in Brasil zitten. Ben jaloers! Geweldige foto's.. heel veel plezier daar, maar dat lukt wel zo te zien..
    Kus Marjolein

  • 07 Maart 2008 - 22:10

    Jeroen:

    Hey zus en Mike, jullie hebben het goed daar zeg! Het ziet er werkelijk paradijselijk uit en jullie passen precies in het plaatje. Ik kan haast niet wachten op de volgende post.
    Groetjes

  • 07 Maart 2008 - 23:25

    Saskia:

    lieverd, wat een heerlijke foto's op de amsterdamse zaterdagavond. net terug van een hap eten met nils, en worden heel blij van zee en rotsen en strand en slippers. geniet daar en een kus , saskia

  • 08 Maart 2008 - 08:30

    Gemma:

    Finalmente Brasil!En Femke.Brasil moet je ontdekken met een ECHTE braziliaan!Fijn dat jullie het zo goed hebben daar,we spreken elkaar nog vanavond maar heel leuk om jullie foto's van Ilha Bela al gezien te hebben.Beijos,Gemma en Theo

  • 08 Maart 2008 - 08:48

    Laura:

    Wauww! Wat een ontzettend mooie fotos! Geniet!

  • 08 Maart 2008 - 13:01

    Krista:

    Hey buurtjes, ziet er super uit daar. Geniet lekker van het mooie weer en de omgeving. O ja, en van elkaar natuurlijk. Veel plezier!!

  • 09 Maart 2008 - 08:41

    Anneke:

    Leuk nog meer foto's van de familie. Allemaal familie van Mike maar wie is wie? Dat horen we wel als jullie thuis zijn. Geniet van jullie rondreis de komende weken.

    PS de zonsondergang is mijn bureaublad.
    Kusjes!!

  • 09 Maart 2008 - 14:49

    Barbara:

    Hey Fem en Mike, je jullie vertrek gemist, was zelf even weg, maar ik zie op de foto's dat het hartstikke goed gaat, het straalt er vanaf!!! Mooie foto op t strand... Leuk! Heel veel plezier verder en ik hou de berichten in de gaten... X

  • 10 Maart 2008 - 07:35

    Gemma:

    Hallo Femke en Mike,het is zoals je ziet weer gelukt met de weblogIk moest inderdaad mijn flashplayer updaten!Fantastische foto's van een voor ons toch wel uniek gebeuren..nl alle vijf de kinderen bij elkaar!!! Wij blijven jullie volgen,veel plezier,Gemma en Theo

  • 10 Maart 2008 - 08:41

    Angie:

    Hoi femke en mike, ik hoorde van marian dat jullie in brazilie zaten...Ongeloofelijk jaloers op jullie...Het ziet er fantastisch uit!! Ik kijk uit naar jullie prachtige verhalen. Heel veel plezier en geniet ervan, maar dat hoef ik volgens mij niet tegen jullie te vertellen..
    Ciao Angela

  • 11 Maart 2008 - 09:34

    Mirjam:

    Ziet er goed uit zeg! Van caipirina tot kerk, lekker divers. Veel plezier daar!

    Dikke kus van een dikke Mirjam

  • 11 Maart 2008 - 18:20

    Saar:

    he fem!

    onwijs coole foto's zeg!
    geniet van alles!!veel plezier daar nog!
    kus!
    saar

  • 23 Maart 2008 - 12:41

    Oma:

    Hoi Fem en Michael,
    Wat een lief kindje is het! Ik ben blij als jullie weer thuis zijn.
    Liefs en groetjes van oma (en Laura)

  • 23 Maart 2008 - 12:43

    Iet & Antoon:

    Hoi Fem en Mike,

    Jullie missen een witte pasen! Het sneeuwt hier! Is het bij jullie nog zo heet? Zorg dat jullie je vliegtuig niet missen haha

    Groetjes, Iet en antoon

  • 07 April 2008 - 10:33

    Maarten:

    Hiya Femke en Mike,
    het ziet er allemaal goed uit. Ik ben al weer en paar weeken thuis en kijk net op je blog - prachtig - hoe lang blijven jullie in Brazil?...veel groeten uit NZ ook nog bedankt voor je note op mijn blog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, São Paulo

Femke en Michael

Us in Australian Outback

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 132208

Voorgaande reizen:

20 April 2012 - 13 Mei 2012

Mysterieus Myanmar

02 Augustus 2009 - 03 Augustus 2010

Wereldreis!!!

03 Maart 2008 - 28 Maart 2008

Brazilie

01 Februari 2007 - 28 April 2007

Azie

Landen bezocht: