The boss is back!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femke en Michael - WaarBenJij.nu The boss is back!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femke en Michael - WaarBenJij.nu

The boss is back!!

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke en Michael

23 Februari 2007 | Thailand, Bangkok

The boss is back!!! Tijd om de vinger in de pap te houden. En dat is wel nodig: die Michael is helemaal losgeslagen hier! ;-) In positieve zin dan. Echt geweldig om hier aan te komen en dat er 'iemand' (natuurlijk niet zomaar iemand)op je staat te wachten.

Na een minder ongestoorde vlucht, (lees: een zeer drukke kletskous naast me in het vliegtuig - over hoe geweldig de Thaise vrouwtjes zijn enzo, blahblahblah), was ik blij op vaste grond te staan. De eerste dag dus gerelaxed en een beetje bijgeslapen. Vandaag ook nog een beetje rond toeven door Bangkok. Morgen gaan we met de trein naar Chaing Mai en dan waarschijnlijk naar Pai, een hippiedorp ergens in het noorden.

Het straatleven is hier in volle gang, dag en nacht. Echt wel even wennen hoor. Een totaal andere wereld. Het verkeer is een chaos, maar we wennen er snel genoeg aan. Mijn eerste tour op een tuktuk was een bijzondere. De stank en het lawaai!

Nou we gaan nu ff de meest toeristische plek van Bangkok: Koh San Road... genieten. :-)

Lieve mensen,

tot de volgende keer!!!

greetz,
fem en mike

• 23 Februari 2007 - 07:37

Angela:

Ik mis je wijfie...geweldig om jou reisavonturen te lezen...Pas goed op jezelf en Michael ofcourse en toi toi toi

• 23 Februari 2007 - 07:45

Rildo :

Femke,

Wat een leuke foto's. Geniet ervan, groet RILDO

• 23 Februari 2007 - 08:52

Jeroen:

Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt. Hou ons op de hoogte over jullie avonturen in het verre oosten.
    Grz

• 23 Februari 2007 - 10:35

Marianne:

Hé Fem,
    Ziet er goed uit daar aan de andere kant van de wereld. Ik zal je met veel plezier volgen. Be carefull! Liefs!

• 23 Februari 2007 - 13:54

Frans En Anneke:

Het was fijn om door de telefoon te horen dat je een goede vlucht had en Mike in zijn armen bent gevallen. Nogmaals heel veel plezier inhet Verre Oosten, geniet van alles, maar pas op met eten. Ziekzijn kunnen jullie niet gebruiken. Kusjes!!

• 23 Februari 2007 - 14:12

Gemma:

Fantastisch dat jullie weer verenigd zijn! Ik wacht met spanning de volgende avonturen af.Enne Fem,die aanhef van dit verslag beviel mij wel...Houen zo hoor!

• 23 Februari 2007 - 18:04

Damian:

whaaa, dit is leuk! Ik ga jullie echt volgen! haha. Suc6 in het verkeer!
    X damian

• 23 Februari 2007 - 18:33

Mijnheer Nolte:

Jawel Femke ook in Thailand hou ik jou in de gaten. Veel Plezier gewenst uit Amstelveen.

• 24 Februari 2007 - 08:55

Petra:

Hey landgenoten!
    Zijn julie nu in Chiang Mai? Ben benieuwd hoe jullie het daar vinden! Syl en ik vonden het een hele fijne stad, minder hectisch en smoggig dan Bangkok, maar je kleren blijven ondanks dat toch nog wel geel van het stof! Waar wij nu zitten (Pai) is vergeleken Chiang mai heel erg lay back! En huur een fiets of scooter (als je durft)! Scheelt je dat gezeik van die tuktukkers! En als je een fiets huurt, let dan op je slot, de mijne was uit mn mandje gejat toen ik aan het pinnen was, een minuut! Ik dacht hier kan dat wel, niet dus! Ach, gelukkig kostte dat ding maar 100 baht!
    Syl en ik gaan een scootertocht van een week doen naar Mae hong Son en dan door naar Chiang Mai (visa ophalen) en weer terug naar Pai. We slaan onze bag pack hier op in Pai. Wordt dus een lekker avontuurlijk tochtje! We zien jullie dus wel ergens in chiang mai, pai of Mae Hong Son!! We houden contact! Have fun en geniet van elkaar! Mike, ik hoop dat je alweer beter bent en anders beterschap! Gelukkig is Fem er nu om voor je te zorgen! Liefs xxx Peet en de groeten van Syl

• 24 Februari 2007 - 14:24

Saar:

Leuk fem al die verhalen, krijg er zelf ook reis-kriebels van!!
    Veel plezier daar!!
    liefs
    saar

• 25 Februari 2007 - 13:05

Mirjam:

Hee Femmie en Mike,

Leuk om nu jullie allebei te volgen!

Thai chi en tot de volgende keer!!

• 25 Februari 2007 - 21:14

Annelot:

Ha Femmie,
    En weer helemaal gelukkig???
    Geniet he lieffie en ben benieuwd naar je verdere avonturen... xlot

• 25 Februari 2007 - 22:07

`sjrd&loor:

Hey fijn duo!

Wat goed om te horen dat de boss nu eindelijk weer de touwtjes in handen heeft, werd hoog tijd na die ''rustgevende'' ontbijtjes:-) Neem aan dat jullie nu in t hippiedorp wietsigaren aan t draaien zijn?
    Nou hier is t ook echt fantaaastisch,tsja bruisende stad dat Adam he! Ok lieverds , wilde jullie alleen even zeggen dat we blij zijn dat jullie weer samen zijn want Mike, fem was om gek van te worden!
    Nxt time moet je dr maar meteen in je koffer stoppen want dit was niet meer om aan te horen! Anyways, superveel plezier daar, lekker genieten, opsnuiven en rondsnuffelen, you only live ones! dikke kussen van onsxxx

• 26 Februari 2007 - 14:14

Gabriel:

hey Mike, quanto tempo hein? não preciso nem perguntar como voce esta né? hehehe tomara que esteja aproveitando essa sua viagem mundo adentro, e nao vejo a hora de ir pra holanda de novo para agente tomar uma cervejinha... hehe um abraço, e manda um beijo para sua namorada!
    valeu,
    Gabi

• 28 Februari 2007 - 20:37

Lauw!:

OI AMIGOS!!!

Super dat jullie elkaar weer gevonden hebben :-) En nu lekker genieten van de tijd die jullie hebben daar!

Ik blijf jullie volgen!

Een dikke beso vanuit Argentinië!!!