Bay bay Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femke en Michael - WaarBenJij.nu Bay bay Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femke en Michael - WaarBenJij.nu

Bay bay Bangkok

Door: Mike

Blijf op de hoogte en volg Femke en Michael

04 Februari 2007 | Thailand, Bangkok

Hello allemaal,

Nou mijn laatste uurtjes in bangkok zijn geteld, over 3 uutjkes vertrek ik per bus (14 uur :-( ) naar Vientiane.

Gisteren ben ik inderdaad hopeloos verdwaald in Chinatown, hihi! gelukkig kon ik idereen helemaal begrijpen als ik om de richting vroeg, niet dus... maar ja met de bekende handen en voeten werk kom je een heel end!
ook had ik mijn eerste raceje te pakken (voor de wat ouderen en buitenlanders tussen ons: ik moest wat vaken de wc opzoeken)

Maar ja nu haat het wat beter! vandaag heb ik de toerist uitgehangen en alle sites bezocht, zoals de liggende budha, de national museum en nog wat tempels.

nou ik spreek jullie later nog wel. tot over een dag of twee!

groetjes en kusjes

mike

• 04 Februari 2007 - 08:07

Gemma:

ik weet niet of je dit nog in bangkok leest of in laos,in ieder geval goeie reis en je weet het he~geen snoepjes aanpakken van "vreemde mannen" in de bus....Dikke kus

• 04 Februari 2007 - 12:45

Thor:

tja...ik weet wat je bedoeld...goede bus reis.

• 04 Februari 2007 - 14:30

Inge, Kyra, Anouk:

oiii!!!
    que otima viagem a sua ein??!
    estamos morrendo de saudades e com muita inveja.
    voces bem que podiam passar pelo rio...
    boa viagem e muitos beijos!
    mantenham-nos informadas!

• 04 Februari 2007 - 17:18

Fem:

Schatje! Goeie reis gehad? De zondag is een stuk minder gezellig zonder jou... :-(( Nog zeventien dagen!! Have fun! Kus

• 04 Februari 2007 - 18:26

Norbert:

He Mike, dat is wat we hier pirirí noemen, maar ja higiene in deze plaatsen heeft een iets andere betekenis dan wat je gewend bent...eheheh. Veel plezier in de bus en pas op je spulletjes. En waaaaaar zijn de foto's???? Groetjes uit São Paulo

• 05 Februari 2007 - 08:31

Marcel:

Nou, de kop is eraf! Hoe was je vlucht, of heb je daar niets meer van meegekregen...? Haha :)! In ieder geval veel plezier in Vientiane.

Groet,
    Marcel

• 05 Februari 2007 - 09:14

Tobias:

Hi Mike and Femke! Seems you have a good time on your big trip... :-) Take care and come back home safely!

• 05 Februari 2007 - 10:01

Gemma:

ben blij dat je de 14uur busreis achter de rug hebt,heb je nog leuke andere "backpackers" ontmoet? kusjes

• 05 Februari 2007 - 19:03

Harald:

Oi mike, heb je een goede busreis gehad ?? Geen problemen meer met je vertering ?? hier alles prima, hoop we krijgen binnenkort een paar fotos te zien.. en als femke dit ook leest, greotjes uit hamburg.. verhuizing achter de rug ??
    kusjes,
    har

• 06 Februari 2007 - 14:20

Thor & Adri:

en..busreis overleeft??al wat kilos afgevallen?? Tja ik wacht ook nogsteeds op fotos...groetjes uit Ilhabela.
    Thor & Adri

• 06 Februari 2007 - 20:50

Sjrd`loor:

he babes!
    You survived the first few days of crazy bangkok, met the brown racing bear and now on your way off to the killing fields, great now it can only get better:-)!! Keep us posted, lfs loor en Sjoedr

• 07 Februari 2007 - 02:19

Lauwz!:

Hoi gekkies!

Wat gaaf wat jullie (Femmie strakkies) aan ut doen zijn! Lekker backpacken daaro in ut mooie Azie!

Fem, schat, thanx voor je belletje, hoop niet dat het je een godsvermogen heeft gekost en dat je straks geen biertje meer kan kopen in Bangkok ;-)

Goed lieve schatten, geniet muuuucho en een dikke beso vanuit Chili!

PS. ennuhhh Fem..... Pray to the lord! :-D